"Ақмола облысы білім басқармасының  Есіл ауданы бойынша білім  бөлімінің жанындағы   Есіл қаласының  №3 «Балбөбек» бөбекжайы"мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад № 3  «Балбөбек»  города Есиль при отделе образования по  Есильского району управления образования Акмолинской области 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагогтарға арналған тренинг «Педагогикалық өзара әрекеттесу технологиялары "

20.11.2020

« Қатысушылар «Кері байланыс »ұғымымен, кері байланыс жіктелуімен және түрлерімен танысады. Тапсырмаларды орындау барысында олар кері байланыс  көмегімен оқу және педагогикалық іс-әрекеттің тиімділігі мен тиімділігін қалай жақсартуға болатындығын, кері байланыстың кейбір әдістерін меңгеретінін біледі. Кері байланыс өткен жолды түсінуге, ортақ қазынаға әркім түсінетін, көрген нәрселерді жинауға бағытталған. Оның мақсаты-тіркелген нәтижемен оқиғадан кету ғана емес, сонымен қатар семантикалық тізбекті құру, басқалармен қолданылатын әдістер мен әдістерді салыстыру .

Кері байланыс  дегеніміз не? Кері байланыс  сөзі латынның reflexio сөзінен шыққан-артқа бұрылу. Шетелдік сөздердің сөздігі рефлексияны оның ішкі күйі, өзін-өзі тану туралы ойлау ретінде анықтайды. Кері байланыс– адамның өзін-өзі талдауға (өзін-өзі талдауға) бағытталған-өз күйлері, іс-әрекеттері мен өткен оқиғалары.

Дәстүрлі түрде бірнеше кері байланыстың бірнеше түрі бар

Коммуникативті-оның объектісі-басқа адамның ішкі әлемі және оның әрекеттерінің себептері туралы идеялар. Мұнда рефлексия-бұл басқа адамды тану механизмі.

 Жеке тұлға-таным объектісі-бұл білетін адамның өзі, оның қасиеттері мен қасиеттері, мінез-құлық сипаттамалары, басқалармен қарым-қатынас жүйесі. Зияткерлік -әр түрлі мәселелерді шешу барысында, әр түрлі шешімдерді талдай білу, ұтымды табу, мәселенің жағдайына бірнеше рет оралу қабілетінде көрінеді.

Кері байланыс болады:

Жеке-нақты өзін-өзі бағалауды қалыптастыру (- Сіз өз жұмысыңызды не үшін бағалай аласыз, – өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша әңгіме-неге бұл немесе басқа деңгей таңдалды)

Топтық-қойылған міндеттерді шешуде максималды нәтижеге қол жеткізу үшін топтың әр мүшесі қызметінің құндылығына баса назар аудару. («Егер ол бізбен жұмыс істемесе, жасай алар еді ... (аты) «Жұмыста қандай көмек?

                                                                                                       

 

 

Просмотров: 279


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Наурыз мейрамына арналған ертеңгіліктер

Ұлыс күні кәрі жас,
Құшақтасып көріскен
Жаңа ағытқан төлдей
Жамырасып өріскен
Шалдар баға беріскен.

Қазахстан жеріне көктем мерекесі-Наурыз келді. Бұл қазақ халқының көне мерекелерінің бірі.Көптеген жылдар бойы қуана-қуана оны қарсы алады  үлкені де,кішісі де.  Бұл әдемі мереке, жарқын ұлттық костюмдер, көңілді әуен, ұлттық ойындар мен салт-әрине, бай дастарқан, мұнда негізгі құрайтын бұл салтанат.

Мереке қарсаңында біздің балабақшада мерекелік іс-шаралар  осы оқиғаға арналған өтті. Қызықты сценарийлер, қызықты сюжетпен құралған.Балаларға қонаққа Қыдырата, хан,тентек Жел, әрине, ару Көктем келіп қуантты.

Балалар мәнерлеп және эмоционалды өлеңдер оқып, ұлттық мәдениет білімдерін шыңдады, жұмбақ шешіп,қазақс халқының салт-дәстүрлерін айтты.  "Беташар"салт дәстүрі көрсетілді.Қонаққа ардақты ата әжелер,аталар  келді. Балалар өздерінің шапшаңдығын, ептілігін ұлттық ойындарда байқатты. Музыкалық аспаптарда ойналды,домбырада беташар жыры бүлдіршіндермен айтылды. Қазақтың билері мен әндері, ата-аналарға, қонақтарға көп қуаныш әкелді.

Әкімшілікке ,педагогикалық ұжымға ұйымдастырған ,

ата аналар атынан көп  алғыс сөз айтылды.

Текст